Veelgestelde Vragen

Vragen over bestellen

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Je surft door de verschillende categorieën op caatjehoeraatje.nl en doet kadootjes in je winkelmand. Als je de bestelling wilt afronden klik je rechtsbovenin het scherm op je winkelmandje en vervolgens op de zwarte knop “Bekijk alles” of "Ga door naar afrekenen". Volg de stappen op het scherm en je bestelling is geplaatst.

2. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dan kun je ons het best z.s.m. bellen, wij zijn te bereiken tussen 10.00 en 17.30 uur van dinsdag tot vrijdag en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 op telefoonnummer +31(0)70-5178181, mocht de bestelling nog niet verzonden zijn, dan proberen we het nog te regelen voor je.

3. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het afronden van je bestelling sturen we je een bevestigings e-mail. Als je deze mail hebt ontvangen, dan kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is aangekomen.

4. Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Je kan ons altijd van dinsdag tot en met vrijdag bellen van 10.00 tot 17.30 uur en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur op het nummer +31705178181.
Caatje, Astrid, Carmel of Niba helpen je dan graag!

5. Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Per artikel zie je de prijs inclusief btw. Voor bestellingen van minder dan € 75 komen er alleen verzendkosten bij. Die kosten worden duidelijk vermeld voordat je je bestelling bevestigt. Bestel je voor meer dan € 75? Dan verzenden we je pakje gratis naar een adres in Nederland en Belgie.

Vragen over de producten

1. Kunnen jullie mij op de hoogte houden van een uitverkocht artikel?

Regelmatig wordt het assortiment van Caatje Hoeraatje aangevuld met nieuwe artikelen. Daarom kan een artikel dat de ene dag uitverkocht is, de volgende dag toch weer gewoon te koop zijn. Wil je een uitverkocht artikel graag hebben, dan raden we aan om je emailadres op te geven bij het uitverkochte artikel, zodat we je op de hoogte kunnen houden als het artikel weer op voorraad is.

2. Wat betekent het als het artikel op verwacht staat?

Dan hebben wij het artikel bij de leverancier besteld en dan verwachten wij dat het artikel ieder moment bij ons binnen gaat komen. Hou daarvoor de website in de gaten!

3. Zijn de vermelde afmetingen altijd exact?

Veel van onze producten zijn handgemaakt en zijn dus uniek. Afmetingen kunnen dan lichtjes afwijken.

4. Kan ik de producten ergens bekijken?

Ja, je bent altijd welkom in onze winkel in Wassenaar (Van Hogendorpstraat 65). We zijn geopend van dinsdag tot vrijdag van 10.00 tot 17.30 uur en zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

5. Hoe kan ik mijn kleurenvoorkeur aangeven van het bestelde artikel?

Sommige artikelen zijn in meerdere kleuren leverbaar. Meestal staan de verschillende kleuropties bij het artikel vermeld. Mocht je een voorkeur hebben voor een bepaalde kleur, vermeld dan je 1e en 2e voorkeur op de Checkout-pagina bij de Opmerkingen. Als we jouw voorkeur op voorraad hebben, dan sturen we dat artikel naar je op. Als dit niet het geval is, dat sturen we je een van de andere kleuren op.

Vragen over verzenden

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Heb je betaald met IDEAL én heb je voor 12:00 uur besteld (maandag t/m vrijdag), dan verzenden wij je bestelling dezelfde werkdag via de diensten van PostNL. In de meeste gevallen heb je je bestelling dan de volgende dag in huis. Zondag en maandag worden er geen pakketten bezorgd.
LET OP: Houd er rekening mee dat tijdens de zomervakantie we soms 1 dag extra nodig hebben om het pakket te versturen!!

2. Wanneer betaal ik verzendkosten?

Bestellingen boven de 75 euro worden gratis verzonden binnen Nederland en naar België. Bij bestellingen onder de 75 euro bedragen de verzendkosten 6,95 euro voor Nederland en 9,95 euro voor België.

3. Ik woon in het buitenland, kan ik daar ook mijn bestelling ontvangen?

Ja, dat kan. Voor veel landen binnen Europa zijn de verzendkosten verwerkt in ons systeem. Voor de overige landen moeten we de verzendkosten voor je opvragen bij PostNL. Stuur ons een berichtje met je bestelling en je adres (naar webshop@caatjehoeraatje.nl). Je ontvangt van ons nog een factuur met je bestelling en de verzendkosten.

4. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, zodra we je bestelling via PostNL hebben verstuurd, ontvang je van ons een email zodat je je bestelling kan volgen.

5. Kan ik een kadootje rechtstreeks naar het feestvarken opsturen?

Jazeker. Tijdens het bestellen kan je een ander bezorgadres kiezen. Kies hier dan het adres van het feestvarken.
Tip: Schrijf een persoonlijke boodschap bij ‘Opmerkingen’ op de Checkout-pagina en wij zullen dat op een leuk Caatje Hoeraatje-kaartje schrijven en bij je bestelling voegen. Je kan ook aangeven dat je het kadootje door ons feestelijk wil laten inpakken (voor jongen, meisje of unisex). Wij maken van je kadootje altijd een feestje!

Vragen over retourneren

1. Kan ik producten ook retour zenden?

Ja. Dat kan bij Caatje Hoeraatje tot 14 dagen na ontvangst. Uiteraard dienen de producten onbeschadigd in de originele verpakking te worden geretourneerd.

2. Hoe kan ik een product retourneren?

Wanneer een besteld product niet naar wens is, kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur hiervoor een email naar webshop@caatjehoeraatje.nl om ons te informeren over de retourzending. Zodra wij je mail hebben ontvangen sturen wij je een bevestiging.
Vermeld duidelijk in je mail en de retourzending:
- je naam
- je adres
- je ordernummer
- het product
- eventueel reden van retour.

Daarna stuur je het product naar het onderstaande adres:
Caatje Hoeraatje
Afd. Retouren tav. Ordernr.
Van Hogendorpstraat 65
2242 KX Wassenaar

3. Biedt Caatje Hoeraatje een omruilservice?

Helaas niet.

4. Zijn er nog speciale voorwaarden verbonden aan het retourneren?

Uiteraard vragen wij het product onbeschadigd, ongebruikt, ongewassen, voorzien van alle labels en verpakkingen te retourneren. Daarnaast zijn de verzendkosten voor rekening van de klant. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen, niet binnen 14 dagen zijn geretourneerd of niet aan het bovenstaande voldoen, kunnen wij helaas niet crediteren.

5. Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag retour?

Na het product in goede orde te hebben ontvangen, ontvang je een creditnota en stort Caatje Hoeraatje het openstaande bedrag zo snel mogelijk (maar uiterlijk binnen 14 dagen) terug.

6. Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen.

Wij controleren al onze producten nauwkeurig voor deze verzonden worden. Mocht je toch een verkeerd of beschadigd product ontvangen dan lossen we dit snel op! Meld dit zo snel mogelijk (binnen 3 dagen) na ontvangst van het product door een mail te sturen naar webshop@caatjehoeraatje.nl. Wij nemen contact met je op en lossen het probleem samen met jou zo snel mogelijk op!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan kan je altijd telefonisch contact met ons opnemen! Tijdens winkeltijden: maandag tot vrijdag 10:00 -17:30 uur op tel. nummer 070-5178181.

7. Kan ik mijn bestelling ook terugbrengen in de winkel in Wassenaar?

Ja, je kan je bestelling kosteloos naar de Caatje Hoeraatje winkel in Wassenaar brengen. Neem de artikelen en de retourbon ingevuld mee en alles wordt voor je geregeld.
Let op: Er worden géén kosten in de winkel terugbetaald, de terugbetaling ontvang je op je bankrekening. En het is niet mogelijk om het artikel in de winkel om te ruilen.
Wij storten het bedrag van het artikel terug en je kunt een nieuwe aankoop online of in de winkel doen.

Vragen over afhalen

1. Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel van Caatje Hoeraatje?

Ja, je kan je bestelling afhalen in de winkel (Van Hogendorpstraat 65, Wassenaar).
Om organisatorische redenen vragen we je om je bestelling via de site te plaatsen, kies voor optie “ophalen in de winkel” in de checkout-procedure, en te betalen. Betalen kan onmiddellijk online. Uiteraard worden er geen verzendkosten gerekend.
Pas zodra Caatje Hoeraatje de betaling heeft ontvangen, wordt je bestelling klaargemaakt en ontvang je per e-mail een bevestiging.

2. Wanneer kan ik mijn bestelling in de winkel afhalen?

Tijdens openingstijden van de winkel:
Dinsdag – vrijdag: 10.00 - 17.30 uur
Zaterdag: 10.00 – 17.00 uur

3. Hoe snel staat mijn pakketje klaar?

Hoe snel je bestelling verwerkt wordt, hangt af van hoe snel we je betaling hebben ontvangen en het aantal andere bestellingen die klaar gemaakt moeten worden. We doen steeds ons uiterste best om snel en nauwkeurig te werken. Je bestelling staat in de winkel klaar als je per email een bevestiging hebt ontvangen.

4. Wat moet ik meebrengen als ik mijn pakketje kom afhalen?

Breng je bevestigingsmailtje mee als je je bestelling komt ophalen. Om verwarring te voorkomen, geeft Caatje Hoeraatje geen bestelling af zonder ordernummer.

5. Wat gebeurt er indien ik mijn bestelling na 14 dagen niet heb opgehaald?

Indien je je bestelling niet na 14 dagen na ontvangst van je bevestingsmailtje voor afhaling hebt opgehaald, wordt de bestelling geannuleerd. Uiteraard wordt het betaalde bedrag automatisch terugbetaald.
Op werkdagen voor 12.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd!KadoserviceVerzending naar Nederland en België boven €75 is gratisHulp nodig? Bel: 070-5178181!