Verzenden en Retourneren

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Heb je betaald met IDEAL én heb je voor 12:00 uur besteld (maandag t/m vrijdag), dan verzenden wij je bestelling dezelfde werkdag via de diensten van PostNL. In de meeste gevallen heb je je bestelling dan de volgende dag in huis. Zondag en maandag worden er geen pakketten bezorgd.

LET OP: Houd er rekening mee dat tijdens de zomervakantie we soms 1 dag extra nodig hebben om het pakket te versturen!!

2. Wanneer betaal ik verzendkosten?

Bestellingen boven de 75 euro worden gratis verzonden binnen Nederland. Bij bestellingen onder de 75 euro bedragen de verzendkosten 6,95 euro voor Nederland en 9,95 euro voor Belgie.

3. Kan ik producten ook retour zenden?

Ja. Dat kan bij Caatje Hoeraatje tot 14 dagen na ontvangst. Uiteraard dienen de producten onbeschadigd in de originele verpakking te worden geretourneerd.

4. Hoe kan ik een product retourneren?

Wanneer een besteld product niet naar wens is, kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur hiervoor een email naar webshop@caatjehoeraatje.nl om ons te informeren over de retourzending. Zodra wij je mail hebben ontvangen sturen wij je een bevestiging. Vermeld duidelijk in je mail en de retourzending:
- je naam
- je adres
- je ordernummer
- het product
- eventueel reden van retour. Daarna stuur je het product naar het onderstaande adres:
Caatje Hoeraatje
Afd. Retouren tav. Ordernr.
Van Hogendorpstraat 65
2242 KX Wassenaar

5. Biedt Caatje Hoeraatje een omruilservice?

Helaas niet.

6. Kan ik mijn bestelling ook terugbrengen in de winkel in Wassenaar?

Ja, je kan je bestelling kosteloos naar de Caatje Hoeraatje winkel in Wassenaar brengen. Neem de artikelen en de retourbon ingevuld mee en alles wordt voor je geregeld.
Let op: Er worden géén kosten in de winkel terugbetaald, de terugbetaling ontvang je op je bankrekening. En het is niet mogelijk om het artikel in de winkel om te ruilen. Wij storten het bedrag van het artikel terug en je kunt een nieuwe aankoop online of in de winkel doen.

7. Zijn er nog speciale voorwaarden verbonden aan het retourneren?

Uiteraard vragen wij het product onbeschadigd, ongebruikt, ongewassen, voorzien van alle labels en verpakkingen te retourneren. Daarnaast zijn de verzendkosten voor rekening van de klant. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen, niet binnen 14 dagen zijn geretourneerd of niet aan het bovenstaande voldoen, kunnen wij helaas niet crediteren.

8. Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag retour?

Na het product in goede orde te hebben ontvangen, ontvang je een creditnota en stort Caatje Hoeraatje het openstaande bedrag zo snel mogelijk (maar uiterlijk binnen 14 dagen) terug.

9. Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen.

Wij controleren al onze producten nauwkeurig voor deze verzonden worden. Mocht je toch een verkeerd of beschadigd product ontvangen dan lossen we dit snel op! Meld dit zo snel mogelijk (binnen 3 dagen) na ontvangst van het product door een mail te sturen naar webshop@caatjehoeraatje.nl. Wij nemen contact met je op en lossen het probleem samen met jou zo snel mogelijk op! Mocht je nog andere vragen hebben, dan kan je altijd telefonisch contact met ons opnemen!
Tijdens winkeltijden: maandag tot vrijdag 10:00 -17:30 uur op tel. nummer 070-5178181.

Op werkdagen voor 12.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd!KadoserviceVerzending naar Nederland en België boven €75 is gratisHulp nodig? Bel: 070-5178181!